pages

About Me

My photo
bangi, jakarta, Malaysia

Tuesday, April 26, 2011

urmmm...~

da lame plak aku x update blog ni bcuz of internet connection so slow (mmg ni lah pnyebab utame bnde ni tergendala)..so since suddenly the connection agk laju...hoh laju???hahahha...cm xpt time hakikat tenet laju..so aku nk update cket blog nih...nyway skg aku nga menjalani hari2 cut sem yg sgt bosan pdhal bawu je 2 mggu cut ade lg balance sebln...fuh! nk cari keje aku mls tol nk keje lum ade mood bkerje...so jadwal harian aku time cut bgon tdo da tgahari pa2 dga takzirah sket dri umi aku (bebel) then mkn then tgok muvie then tdo balek smpe asar then klo rajen g jog klo x landing kt tilam..hahhaha...harian yg membosankan...mmg aku enjoy my life la cam bdak2 kecik yg x ya byk pk...hahahha


BUT there is sumtg bullshit that always messing up my head a lot! psl merit x ckp nk dok asrama..adeyh leceh tol laaa...agk mls nk pk...tp xkan la aku nk ulang alik bangi-kl..aarrgghhh mmg for sure attendant aku akn lompong 70% disebabkan kemalasan bgon pg...urgghhh~ok enough with that...