pages

About Me

My photo
bangi, jakarta, Malaysia

Thursday, March 31, 2011

I,We and You need a mirror!

hot issue skg adalah psl ade manusia yg menyamar kt fb dgn beberapa akaun...dy tlh menghina Islam dan Nabi Muhammad..melampau tuuu..xperlu la aku ckp fb dy ape,bikin pns jer nnt bace..motherfuckers that homosapien.aku trjumpe fb dy pown sbb ade org post kt fb then aku bkak n bace info dy..perghh!aku tnpa bfikir pjg(style aku mmg mls nk pk pjg) smpat juge maki hamun dy...lepas tuh,tetbe aku terfiki balek bnder yg aku da wat..one second, ni yg ade dlm fikiran aku...
okey...kite sebagai umt Islam mmg benci dan bengang klo ade manusia lain yg kutuk,hina dan memperlekehkan agama kite..rase nk bunuh je pown ade kan..TAPI...ade x kite pnh terfikir diri kite ni cmne?agame kite?adekah kite ni da ckup mengikuti garisan panduan yg tlh ditetapkan oleh Islam,melaksanakan rukun islam..mmg la xder manusia yg sempurna,tp xkan laa kite nk jd sempurna baru nk tegur kesalahan org kan..kite diciptakan Allah sebagai khalifah dimuka bumi ini supaya bersama2 utk menegakkan Islam..dan lagi satu,kite beria2 nk perangi Israel dgn boikot sana boikot sini..tp xder effect pown..sbb ape?sbb skrg umat Islam sdiri pown da bpecah belah cmne nk perangi yahudi yg mnjadi musuh Islam sejak azali lg..aku pwn heran laa..cmner laa..dunia dh akhir zaman...mcm2 bnde pelik jadik..