pages

About Me

My photo
bangi, jakarta, Malaysia

Thursday, December 22, 2011

Cara Nak Taw Laki Tiada Teruna

haa,zmn skrg ni macam2 bole terjadi..nothing imposibble..klo kaum lelaki bole mengenal pasti perempuan2 yg xde dara,skrg perempuan pon bole mengenal pasti kaum lelaki yg xde teruna..




Pertama: Lelaki teruna kebiasaannya suka curi-curi pandang dan akan melihat pada wajah perempuan atau seseorang gadis. Manakala lelaki yang tiada teruna selalunya lebih tertarik dan gemar melihat pada tubuh seseorang wanita.

Kedua: Lelaki yang berstatus teruna kebiasaannya akan segera mengalihkan pandangannya apabila diperhatikan oleh seseorang gadis atau wanita. Namun bagi lelaki yang tiada teruna selalunya akan tetap memandang wanita tersebut tanpa mengalihkan pandangannya.

Ketiga: Lelaki teruna akan tunduk ke bawah apabila diperhatikan oleh wanita. Lelaki yang tiada teruna pula akan menunjukkan reaksi bersahaja.

Keempat: Lelaki yang masih lagi teruna akan malu-malu apabila makan di hadapan wanita dan seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku manakala lelaki yang tiada teruna kebiasaannya akan menunjukkan reaksi bersahaja dan makan seperti biasa.

Kelima: Lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati ada wanita yang menyukai dan memujinya.

Keenam: Lelaki teruna membosankan apabila bercinta, asyik dengan kegemarannya yang tersendiri serta gemar berlagak untuk menarik pasangannya.

Ketujuh: Lelaki teruna sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.

Kelapan: Lelaki teruna terlalu sensitif. Mereka akan selalu menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila terasa diabaikan.

Kesembilan: Lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. Mereka akan bercerita tentang kelebihan pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.



wallahua'lam :)